Lam Tai Fai College

揚威曼谷!「小轟炸機」孖妹妹齊奪金

4名MCSF中國香港綜合搏擊運動總會小拳手,周四(15日)從泰國曼谷傳來好消息,在「第三屆國際及泰拳武術節暨亞太區擂台運動錦標賽2018」首天賽事,為香港奪得2金2銀,其中就讀林大輝中學的「小轟炸機」向籽羲,於「Junior Male 46公斤」賽事中,在第二回合TKO印度對手Binash Daley,繼去年8月6日在東京Shoot Boxing青少年賽事後,再度摘金。

一邊手握金牌、一邊露出燦爛笑容的向籽羲說:「自己發揮得唔好,喺第一個回合更差啲畀對手KO,教練有畀指示我,但我唔係好接收到,呢方面要改善吓。雖然爸爸〈即向柏榮師傅〉比賽前一晚,有同我傾視像提醒我好多嘢,但我都做得唔係咁好。爸爸下個月去東京比賽,我會將呢次攞嘅金牌送畀佢。」

向籽羲在周四(15日)壓軸出場,比他早上擂台的3位戰友,邵顯揚和朱殷孝僅負對手,奮勇作戰下奪銀;至於向籽羲胞妹「籽嬴」在「Children Female +40公斤」賽事,TKO南韓對手Su-ah Kim奪得金牌。

MCSF香港代表團周五(16日)會再度出擊,4名小拳手會再同級別賽事,再與周四(15日)的對手碰頭,會賽例會由K-1例轉為Glory例,希望能再次傳來佳音。

HeungTH 01
好嘢呀!MCSF香港代表團周四(15日)共取得2金2銀,十分抵讚。(相片由MCSF提供)

HeungTH 02
朱殷孝(左)僅負對手,周五繼續努力。(相片由MCSF提供)

HeungTH 03
向籽嬴(右)與哥哥「籽羲」看齊,奪得金牌。(相片由MCSF提供)

(Sources : on.cc, http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/sport/20180315/bkn-20180315192223291-0315_00882_001.html , 15th March 2018)